torsdag 9 oktober 2008

Fruktansvärt besviken!

MAMMA MIA! Vilken besvikelse! Här trodde man att man skulle få se en mycket bra film eftersom alla har lovordat den och höjt den till skyarna. En B-film rakt igenom, tråkigt nog. Handlingen var kass och ABBA-låtarna passade knappt in i handlingen, bara vissa satt där de skulle. Det enda plusset denna film får av mig är för skådisarna. Denna film kommer ni inte hitta i min filmsamling.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Kollade precis in min sista inlämningsuppgift i information och layout, jag ska skriva ett tal på minst 2 A4. Tur att jag slipper läsa upp det iaf. Man fick några alternativ på vad för slags tal man ville hålla och jag har valt att skriva ett bröllopstal. Så ni får se ett utkast här sen när jag börjat jobba på det.

Nu har man diskat och strax ska jag krypa upp i soffan och lägga mig och läsa en stund. Påbörjade Marian Keyes "Är det någon där?" på semestern till Grekland och nu har jag några sidor kvar att läsa. Det saknas en liten pappersbit i den boken, den biten som jag skrev mitt nummer på till Anders. Igår frågade han om jag hade gett mitt nummer om inte han hade gjort det först, det kan man aldrig veta. Jag är ganska blyg i sånna situationer men jag föll direkt för honom så jag hade nog gjort det, annars hade jag tänkt att jag skulle fått ångra mig resten av mitt liv och undrat vad som hade hänt om jag hade gett numret. Men nu behöver jag inte undra och det är jag glad för.

/jonna

1 kommentar:

  1. Hej, jag sökte bara på " plugga till ekonomiassistent" och då kom jag in på din blogg och såg att du pluggar till de, lust att berätta lite om de? studerar du på distans eller i skola? hoppas du har tid att svara / caroline

    SvaraRadera

Kommentarer