torsdag 30 oktober 2008

Sexigt värre!

Roomservice

Satt precis och kollade på ett avsnitt Roomservice. Finns det något sexigare än en man som kan snickra? Det är sexigt värre! Vilken tur jag har som har hittat min alldeles egna Matthias ;-) Efter ha sett roomservice fick jag ännu större sug efter att renovera, så typiskt att man inte har något att renovera bara :-/ Jag vill köpa hus! Ja kanske inte än men jag längtar till den dagen. Jag har så mycket idéer och så mycket inspiration som jag vill få ut.. det kliar i fingrarna.

Maria och jag var ner på Köpmannen när hon kom hit, det var skönt med en liten promenad även om den inte blev så lång. Jag som har köpförbud köpte inget så klart men Maria hittade 2 jättesöta ljuslyktor och ett skitsnyggt fruktfat. Sedan gick vi hem till mig och satt och snackade lite skit tills Danne kom och hämtade henne. Och du Maria, jag vill se bilder på erat nyrenoverade datorrum! Helst igår :-P

Sen Maria åkte har jag lagat en sen lunch och lillen sover fortfarande så jag passade på att diska så det är gjort. Nu väntar jag på att han ska vakna så jag kan laga i ordning middag till honom. Sen blir det bus och mys resten av kvällen :-) Underbart.

Godkväll!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer