fredag 24 oktober 2008

Vilken talang!

Här kan vi snacka om talang. Jag vill att hon ska göra min bröllopstårta, den dagen någon gått ner på knä och friat :-) Det är helt otroligt vad duktig hon är. Sugen blir man också så klart och inget gott hemma.. så typiskt.

Har haft en väldigt bra dag igen, förrutom en stressig förmiddag med plugg. Kom inte direkt någonstans så jag och mamma bestämde oss för att åka till Thun´s istället. Så jag hämtade Kevin tidigare från dagis så drog vi iväg. Hittade jättefina vinterkläder till honom, lite dyrt kanske, men så tuffa. Jackan han fick är Five Seasons och kostade 399 kronor, byxorna (svarta skidbyxor) kostade 299kr, men de var ganska stora så förhoppningsvis kan han ha dom i början av nästa år också.

Nu vill jag bara att det ska vara fredag om en vecka, för vid den här tiden om en vecka sitter jag förhoppningsvis och äter en god middag i sällskap av den underbara kocken (Anders har lovat att laga middag nästa fredag). Det längtar jag efter...

Men nu ska jag ta och ringa min gubbe och se om han tänker lyfta på luren nu då :-P

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer