torsdag 9 oktober 2008

I Was Young

Imorgon bär det av till Östhammar. Jag och Christer ska ha samarbetssamtal, vilket jag tror kommer gå jättebra. Sen efter det bär det av hem för att hämta Kevin på dagis.

Imorgon är det bara en vecka kvar tills Anders kommer och hälsar på igen, det ser jag fram emot (så klart). Tur att dagarna går så fort.

Kom att minnas min lilla motorcykeltur på Skiathos med hotellägaren...
Nästa gång jag sätter mig på en motorcykel ska det vara med hjälm och tillämpade kläder och med en mycket snyggare förare, typ som han här;


Är lite ledsen för jag missade roomservice igår och jag kommer missa reprisen också eftersom jag jobbar när de visar den. Typiskt! Men men, jag får garanterat se det förr eller senare iaf så. Blir lätt att man glömmer bort sig när man sitter i telefon hela kvällarna, men det skulle jag inte vilja byta bort mot något. "Det gick i alla fall bra för negern" ;-)

Nu tror jag att jag ska slå en pling och störa i hockeyn.

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer