fredag 31 oktober 2008

Bojkotta 08-bloggarna!

Så totalt ointressant att läsa om Blondinbellas senaste bravader, någon kastade en paj efter henne. Men hallå? Och Linda Rosing, kom igen, hon är 34 år och hennes nya bästa kompis är en 18 åring.

Allmänt dålig inställning mot stockholmare idag. Inte bitter men irriterad. "Bloggmaffian" kallas de i Aftonbladet, det är skrattretande. Elin Kling jämförs med "Gudfaderns" Don Vito Corleone. Måste ändå säga, bra aftonbladet, ganska underhållande artikel, men ärligt talat finns det inte mer realistiska och mänskliga saker att skriva om? Ni håller på att bli en skvallerblaska, snart hamnar ni bredvid "Hänt Extra" i tidningsställen ute i butikerna. Skäääärpning tack!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Så det var min bittra del som har fått säga sitt. Nu är det glädje för resten av slanten.

Har varit och lämnat plutten på dagis nu, vi vaknade av klockan idag, underbart! Annars brukar han alltid vakna en halvtimme innan eller så men idag fick vi sova till 7. Tur det eftersom jag inte kom i säng den tiden som det var tänkt igår, blir lätt så när man pratar i telefonen.

Så vad tycker ni om min nya blogg-header? Duger den?

Mycket att göra idag, har fortfarande inte fått svar från min lärare, väldigt dumt. Kommer efter och det gillas inte. Men på måndag är det handledning i skolan och då ska jag ta ett långt snack med Kris och våran nya ekonomilärare. Nu vill jag ha ordning och reda.

Ikväll kommer Anders! *hoppar och skuttar*
Saknat massor.

Sortera tvätten och plugga feB nu.

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer