tisdag 7 oktober 2008

The One Where Jonna is Happy

Uppgiften för dagen är klar så imorgon och på torsdag är det företagsekonomi som gäller. Håller på med tvätten nu, skönt att få det gjort. Städat och fint är det också.. får nästan lust att stöka bara för att ha något att göra (egentligen har jag massor annat att göra men känner inte för det). Sitter och pratar med Anders istället, mycket roligare ;-) Äsch, jag har ingen bråtska egentligen så varför stressa? När man för en gångs skull kan ta det lite lugnt då tänker jag göra det också.

I helgen är det arbete som gäller igen, tjäna lite pengar så man kan spara ihop till nästa utlandsresa ;-) Vill tillbaka till värmen!

Just nu känns livet (ganska) underbart. Undrar varför? Jämför man med hur det såg ut för 6 månader sen så är det en enorm skillnad. Jag känner mig glad. Det var ett tag sen :-) Bara ett par saker kvar att pricka av på listan sen så kan jag faktiskt säga att jag är riktigt lycklig. Tänka sig!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer