fredag 24 oktober 2008

Otroligt men sant

Vilken kärlekshistoria, det är så att man får gåshud över hela kroppen. Läs om den här. Den filmen ska jag absolut gå och se när den kommer, utan tvekan! Speciellt då tiden under Andra världskriget intresserar mig enormt. Någon som vill följa med?


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Fredag idag. Bara 1 vecka kvar tills min snygging kommer hit igen :-) Och i helgen är det arbete som gäller för hela slanten. Och imorgon har jag en "lunch-dejt" med Erik, det blir en bra paus i arbetet. Saknar ju andra helgens arbetskamrater.. inte alls lika kul nu :'( Milla, I need you!

Nu har jag snart ätit upp frukosten och sedan blir det att gräva ner sig i företagsekonomiböckerna eftersom jag har prov nästa vecka.. urk! Nu blir det stressigt på skolfronten ett tag framöver. Och jag har höga krav på mig själv dessutom..

Jag har en känsla av att jag kommer få hämta Kevin tidigare från dagis idag. Han var lite snorig men ingen feber, det kollade jag innan vi gick imorse. Men om jag känner en viss dagisfröken bra nog så kommer hon ringa inom de närmsta timmarna. Snor är ju så farligt, speciellt när det är genomskinligt. Blir det så får jag hoppas att mamma kanske kan ta honom ett par timmar så jag hinner plugga klart idag..

Ingen tid att slöa längre. Plugga var det!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer