onsdag 29 oktober 2008

I got you!


Har inte fått mycket nytta gjord idag tyvärr. Jag och Kevin har dock varit ut på en promenad med Matte, det var trevligt :-) Sedan mötte vi Ramona här utanför mig och vi stod och pratade länge innan det var dax för Matte att rulla hem igen. Sedan har jag och plutten busat och lekt, nu sitter han och äter kvällsmacka. Han blir nog hemma imorgon också, lika bra att han får krypa på sig lite mer innan han går tillbaka till dagis. Detta innebär att det inte blir nå stan för mig imorgon utan jag får hålla mig på hemmaplan. Ska försöka hinna med att städa, plugga och tvätta imorgon. För på fredag kommer som sagt Anders hit :-) Hoppas dock att Maria dyker förbi imorgon, det var längesen vi sågs nu!

Matte gav mig några bra träningstips för min stackars rygg som jag har konstant värk i så det ska jag försöka fixa så fort som möjligt. Tack syssling :-)

Men nu ska jag stoppa lillen i badet, det behövs kan jag lova. Smulor och kladd överallt efter att han har ätit macka :-) Älsklingen min.

/jonna
glad igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer