torsdag 16 oktober 2008

Vilken bra idé!

Jag har fått en väldigt bra idé som i framtiden kan öka mina chanser att arbeta inom det jag utbildar mig. Det var som en blixt från klar himmel så nu måste jag kolla upp om detta kan vara möjligt att göra. Det skulle bli lite som praktik, där jag får chansen att lära mig i verkligheten så att säga. För teori är aldrig samma sak som praktiskt. Bäst lär man sig om man får utföra arbetet helt enkelt.

Idag blir det som sagt stan och jag borde verkligen ta och göra mig i ordning och äta frukost nu för sizz ska dyka upp vid 9.30. Måste försöka komma ihåg allt jag ska göra så jag inte glömmer något för det lär nog dröja innan jag kommer in till stan igen i annat syfte än arbete. På tal om det så blev jag igår erbjuden en sovplats de helger jag jobbar, nice det skulle vara och slippa åka hem till Gimo varje lördagkväll. Emma du är bäst (och Rasmus också förhoppningsvis hihi).

Nu frukost!
Imorgon är det fredag och då kommer den här snyggingen till mig.
(fiiin tröja har han också)


/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer