onsdag 1 oktober 2008

Härligt


Fick precis resultatet från examinationen i I&L som jag gjorde i måndags. Ett vackert mvg på den :-) tackar tackar! Så är det bara att hoppas att resten av kursen går lika bra så kanske man får ett fint mvg i betyget. Jag älskar verkligen att plugga på distans, kan lägga upp studierna precis som det passar mig, underbart.

Imorgon är det fullt upp hela dagen; städa, tvätta och plugga. Mycket att fixa innan fredag när Anders kommer.

Idag har jag varit in till stan och hämtat ut mina linser, köpt t-shirts och strumpor till Kevin. Var upp en snabbis på Åhléns och sa hej till Emelie. Sen var jag in på Kicks för att köpa deo, det gör jag aldrig om. SÄMSTA SERVICEN! Där stod jag vid kassan och väntade i 5 minuter, utan att det kom någon för att ta betalt. Så fruktansvärt dåligt. Hade sååån stor lust att slänga deon i papperskorgen bredvid kassan och gå ut men jag lämnade den bara där den stod och klampade sedan ut ur butiken. Kommer aldrig mer besöka en Kicks-butik.

Hur som helst, gick till bussen och bussjäkeln kom 10 minuter försent. När jag var väl var hemma i Gimo igen så gick jag och syrran till Lyktan för att äta lunch, sen hem hit och spela ett parti backgammon. Sedan var det dax att hämta Kevin från dagis, så mer än så har jag inte hunnit med idag.

Men nu ska jag stoppa min son i badet för han har precis ätit middag med hela kroppen. Kladdigt blev det :-) Men så söt!


/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer