söndag 19 oktober 2008

Dålig inspiration

Aftonbladet är verkligen inte bra på att ge inrednings-inspiration. Oftast så är det dåliga bilder som bara visar ett hörn av rummet, ungefär som dessa eller så visar de bara bilder på småprylar. Nej för inspiration tycker jag du ska välja någon av dessa hemsidor: ikea, homepoint eller mininredning. Sedan finns det så klart många andra ställen du kan hitta inrednings inspiration, i bloggar och forum osv. Men dessa ovan är mina favoriter för att de är "realistiska", alltså tagna ur riktiga hem (förrutom ikea då). Men Ikea älskar jag bara för att det är Ikea!

Just nu är jag fruktansvärt trött. När Kevin vaknade för en timme sedan trodde jag det fortfarande var mitt i natten men sen kollade jag på klockan... Gäääsp! Det var bara att kliva upp och fixa frukost till plutten. Men ändå ganska skönt att kliva upp nu för då fick jag diska direkt nu på morgonen så är det rent och snyggt sen.

Idag blir det hemmalagad pizza, wii och förhoppningsvis besök av sizz och Henrik. Mamma skulle titta förbi ikväll också så idag blir det fullt ös. Men ikväll blir det sängen tidigt eftersom det är någon som ska kliva upp 4 imorgon och själv ska man sova till 7 hihi

/jonna

1 kommentar:

  1. Hejsan! Vad kul att du tycker att Homepoint.se är inspirerande! Det glädjer oss verkligen!! Hoppas du får en härlig dag!

    SvaraRadera

Kommentarer