måndag 22 mars 2010

Allt eller inget!

Det är imorgon det gäller; allt eller inget.
Jag är så nervös att jag tror jag tuppar av snart. Men ett stort tack till snälla MalinCentrumgatan 17 som gav mig en extra självkänsla-boost idag när hon fixade mitt hår riktigt fint :) (bild på min nya frisyr kommer senare under kvällen).

Just nu försöker jag ta mig orken att fixa alla kläder som ligger huller om buller i högar på sängen efter tvättningen i fredags. Inte ett dugg sugen på att göra det :/ men samtidigt så känns det alltid riktigt bra när det är gjort ;) Kevin sitter uppkrupen i soffan och tittar på film. Underbar liten pojke man har!

Efter tvätten ska jag sätta mig med viktigt jobb-grejs som måste vara klart inför morgondagen sedan tänkte jag slappa framför tvn resten av kvällen. Det har varit en seg måndag med trötthet och huvudvärk. Förkylningen har inte riktigt släppt sitt tag ännu men det är helklart bättre. Det är inge kul att vara förkyld nu när våren äntligen börjat visa sig. Idag var det riktigt varmt och skönt på stan :) Synd bara att man hade tagit på sig sin varmaste vinterjacka när man åkte hemifrån :/

Högen med kläder hånar mig så jag måste ta tag i det nu annars blir jag tokig. Pedant som man är :-P men jag har kommit fram till att det är väldigt svårt att vara pedant när man har barn men dock inte omöjligt. Det krävs bara liiiite extra energi varje dag ;) hehe

Återkommer lite senare med ett foto på nya frisyren.

Ha en trevlig måndagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer