onsdag 10 mars 2010

Förstoringar

Idag beställde jag tre nya förstoringar från fuji. De har riktigt bra priser på förstoringar (pris exempel: 29 kronor för 30x40). Me like! Passar mig perfekt eftersom ombyte förnöjer ;) Jag skulle vilja byta bilder i ramarna i vardagsrummet nu när det snart är dags att göra om där.

Nu är jag trött och vill helst bara lägga mig ner och sova en stund, men det har jag inte tid med så klart. Måste springa ner i tvättstugan, sen läsa lite i historiaboken och eftersom Anders inte ringt än så antar jag att jag får knalla ner och hämta skrutten.

Idag ska vi förbi Ikea och glutta på något jag såg på fyndhörnan när jag var där i söndags ;) En grej som vi ska ha bland annat i förrådet för att få lite mer ordning och reda, vilket är ett måste för mig! Just nu ligger grejerna lite huller om buller, det gör mig tokig. Jag vill veta exakt var alla saker är så det är lätt att hitta på dem när jag behöver dem.

Tvättstugan var det ja..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer