måndag 29 mars 2010

Okej

Nu är det viktiga mötet inbokat imorgon kl.9. Lika bra att få det gjort direkt på morgonen så slipper jag gå och vara nervös hela dagen. Det riskfyllda är dock om mötet inte går som jag hoppas så kommer hela dagen vara förstörd imorgon.. men det är en risk jag får ta. Jag har verkligen koncentrationssvårigheter för tillfället för alla mina tankar kretsar runt mötet. Men idag ska jag ta i med hårdhandskarna i skolarbetet. Jag har precis ätit frukost så nu ska jag sätta mig med en svenska C - uppgift. När den är klar så ska jag göra klart en historiauppgift. Om jag har tid kvar efter det så ska jag passa på att kolla efter lite mer info till min c-uppsats.

Fullt upp med andra ord.

Men imorgon så gäller det äntligen!!
Håll tummar och tår så är ni goa :)

Återkommer senare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer