onsdag 3 mars 2010

Längtar


Jag och Kevin har precis haft förmiddagsfika i soffan. Mys! Nu ligger han nedbäddad i sin säng och sover en stund.

Som en tok! längtar jag efter våren och sommaren nu. Jag vill kunna ta fram mina tunna kläder, jag vill hänga undan min fjällräven jacka och jag vill slippa halsdukar, mössar och vantar.

Tänk vad härligt när man kan sitta ute och äta middag. Det gjorde vi ett par gånger i somras åh det var så mysigt. Vi grillade en massa och det är så underbart gott med nygrillad kycklingfilé. Förra året hade vi grillpremiär i slutet av mars början av april. Hoppas vi kan ha det i år igen :)

Nu blir det plugg en stund när Kevin sover, sedan ska jag slänga ihop lite lunch hade jag tänkt. Hoppas Anders hinner hem tills dess.

Imorgon gäller det förresten. Imorgon är det möte!! wiihooo vad spännande :D

1 kommentar:

Kommentarer