tisdag 30 mars 2010

Jordgubbskyss



Nu är denna dag strax slut och det avslutades på ett underbart sätt; Anders skjutsade ner Jennifer till Linda och skulle i samma veva handla lite. När han kom hem smög han upp bakom mig, gav mig en kyss och bad mig att blunda. När jag sedan öppnade ögonen stod en skål med jordgubbar framför mig. Det är kärlek!
Så jag kröp upp i soffan med jordgubbarna och ett glas mjölk och tittade på sista perioden av Skellefteå - Färjestads matchen.

Nu är jag trött och tänker krypa ner under täcket. Dagen har varit mycket bra och jag lägger mig med ett leende på läpparna.

Förrutom att mötet äntligen är avklarat så hade jag en mycket trevlig pratstund med min morbror över en lång lunch idag :) Det var verkligen roligt och förhoppningsvis blir det fler luncher nu under vårkanten.

Godkväll allihopa!
Imorgon är sista dagen i mars.. sedan är det redan april. Var tar tiden vägen?

2 kommentarer:

  1. Hej!

    hur gick det på mötet? och var var det för möte? du har blivit så hemlighetsfull på sistonde i bloggen.
    eller har detta blivit en "privat" blogg nu? för övrigt så tycker jag din blogg är super:-) /Cissi

    SvaraRadera
  2. Hej, vad kul att du tycker det :) Mötet gick bra tror jag. Jag får besked idag eller nästa tisdag. Jag har valt att inte avslöja vad det handlar om förrän jag vet hur det blir med allt. Så hang in there ;)

    SvaraRadera

Kommentarer