måndag 8 mars 2010

Exponera dina tidningar!

Igår var vi en snabbis till Birsta, först och främst för att köpa ett litet LACK-bord från Ikea för 49 kronor (jag skulle ha det som sidobord i vardagsrummet, tyvärr så passade det inge bra) men jag sprang även in en snabbis på Panduro där jag köpte; snöre och träkulor.

När vi kom hem ville jag självklart pyssla lite och detta blev resultatet;


En tidningsupphängning.
Rundstången och träkulorna ska målas när vädret tillåter att man står ute och gör det (vilket förhoppningsvis är snart). Min lilla tidningsexponering fick ta plats i sovrummet ovanför byrån. Tavlorna som hängde där tidigare har fått flyttat till vardagsrummet. Bilder på det kommer förhoppningsvis senare idag.

Nu ska jag dyka ner i skolböckerna.

Mina tankar är hos dig M...

1 kommentar:

  1. Jätte fint att göra så:) Blir alltid lika inspirerad av dina piff i hemmet!

    Tråkigt att läsa om din väns mamma,

    kramar!

    SvaraRadera

Kommentarer