söndag 14 mars 2010

Fan för att vara sjuk!



Jag verkligen avskyr att vara sjuk, iaf just nu idag, den här veckan, inför nästa vecka. Jag har inte tid att vara sjuk och desto mer jag tänker på det desto större växer sig klumpen i min mage. Men jag mår iaf bättre idag än vad jag gjorde igår. Jag har faktiskt inte tittat på en enda film i sängen idag utan istället sittandes i min datorstol. Det är framsteg. Jag hoppas att jag orkar med skolan imorgon, jag måste orka med skolan imorgon, that's that!

Har iaf tittat på "Meet Joe Black". Jag har tidigare bara tittat på de första 40 minuterna av den filmen och aldrig sett den klar men det gjorde jag idag. Den är lite seg men det slutade dock ändå med att man satt här i stolen framför datorn och torkade sina tårar. Några plus får den trots allt.

Jag tänkte försöka orka med en kort promenad sen, bara för att samla på mig lite extra energi (solen lyser där ute).

Usch vilka tråkiga inlägg jag kommer med idag.
Kan inte riktigt rå för det... måste skriva :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer