torsdag 25 mars 2010

Näää


Jag kan inte hitta någon koncentration överhuvudtaget för att sätta mig ner med skolarbetet. Jag bara går och väntar på morgondagens jätteviktiga möte. Jag vill VETA! Idag ska jag spendera förmiddagen med att skriva en argumenterande text (försöka iaf), sedan ner på stan och äta lunch sedan vidare till skolan för SvC-lektion. Så är dagen planerad iaf, sen får man se vad som händer.

Jag satt alldeles nyss och tittade på kort på Kevin som bebis. Herregud vad jag saknar den tiden. Det var jobbigt, minst sagt, men såå värt varje sekund. Ibland vill man ha en till, ibland inte.. beror på hur barnen här hemma sköter sig om dagarna. Men det skulle helt klart vara härligt med en liten till. Bara jag slipper vara gravid :-P haha
Skämt o sido. Men om några månader får jag ju bebismysa med Emma & Rasmus knodd så jag får klara mig med h*n så länge :)

Nej här har jag inte tid att sitta. Nu frukost och börja fundera på ämne till min text...

Trevlig Löningsdag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer