måndag 15 mars 2010

Haha ett pinsamt minne :)


Satt och lyssnade på "The Voice" och Josefin satt och berätta om sin Berlin resa hon varit på i helgen. Det hela började med att hon nästan hade missat planet på arlanda och då kom ett pinsamt minne tillbaka till mig :)
Det var våren 2006 och jag skulle flyga själv för första gången. Destinationen var skåneland och jag satt i lugnan ro och surfade på nätet där inne på terminalen när jag plötsligt hör det ropas ut i högtalarna; "Can Jonna Holmgren please come to gate (blablabla)"! Då hade de bytt gate i sista minuten så jag fick springa för att hinna med planet.. minst sagt pinsamt när alla passagerare sitter i planet och väntar på att jag ska komma ombord. Men så här i efterhand är det mest ett roligt minne som väcktes till liv när Josefin var med om exakt samma sak i fredags :) hihi

Förkylningen är betydligt bättre idag kan jag lova. Så idag blir det plugg för hela slanten. Framför mig idag är det engelska och matematik som gäller. Ska även ringa ett par viktiga samtal som jag missade i fredags.

Ny vecka - Nya utmaningar.
I love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer