torsdag 18 mars 2010

Check

Klipptid bokad :) Nu har jag hela helgen på mig att fundera på hur jag ska göra med håret.. kom gärna med tips för jag är väldigt velig.

Mötet idag gav inte speciellt mycket tyvärr utan det är på tisdag nästa vecka som det gäller. DÅ kan jag avslöja allt om det finns något att avslöja vill säga. Ja.. ni fattar nog :)

Anders blev sen idag igen. Han hade fått punktering på lastbilen och åkte inte från Umeå förrän ca 2-3 timmar senare än planerat. Han kom hem vid 20-tiden :/ Men nu är han äntligen hemma, eller han är och hjälper Christer med något, men han är iaf inte i Umeå tack och lov :)

Imorgon blir det som sagt Tönnebro fram och tillbaka. Är verkligen inge sugen på den resan men skrutten saknar nog sin papps ganska mycket så det är bara att bita ihop. Tur att man får åka med svärmor iaf, det blir kul :)

Nej borsta tänderna, tvätta bort sminket och sedan krypa ner under täcket känns som en underbar idé.

Godnatt!

1 kommentar:

  1. Härligt att få håret fixat o bli omypsslad, längtar tills de är dags för mig också, men får vänta några veckor till i alla fall, sen blir det stora saxen och färg i hela håret, välbehövligt ;-)

    Ha en härlig kommande helg, kram!

    SvaraRadera

Kommentarer