lördag 20 mars 2010

Det går inte!

Jag har varit vaken över en timme.. första gången jag kollade på klockan var den 05.03. Sovmorgon vad är det? Inte kan jag sova längre bara för att Kevin inte är hemma för att väcka mig. Men jag har nog fått all sömn jag behöver, otippat nog så somnade jag på soffan igår vid 21-tiden :-P Jag har senaste timmen legat och dragit mig i sängen och låtit tankarna spela fritt :)

Idag tänkte jag försöka få med mig Anders till Birsta. Vi behöver nämligen köpa forade gummistövlar till skrutten + ett par nya "vårskor" som han kan ha när det torkat upp och blivit varmare. Han har nämligen växt ur alla sina gympaskor under vintern. Lite trist för jag tycker hans svarta adidasskor är så snygga. Får se vad man hittar på.
Sist men inte minst skulle jag behöva gå in på Ikea och räkna lite men jag tror inte jag får med mig Anders på det idag :-P men det gör inget. Jag kan spara det till ett senare tillfälle.

Resan ner till Tönnebro igår gick väldigt bra. Det är verkligen kul att umgås med svärmor, hon får mig att skratta hela tiden. Bäst är att hon är så rak på sak, inte massa mjäk och skit utan hon säger vad hon tycker och tänker. Det är uppfriskande med sånna människor :)

Nu ska jag nog ta och göra i ordning lite frukost.

Hoppas alla ni får en toppen lördag!
det tänker jag ha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer