onsdag 24 mars 2010

Underbar dag ♥

Jag och Kevin tog bussen till Birsta i förmiddags och kom inte hem förrän nu :) Vi har haft en alldeles underbar dag tillsammans och haft det riktigt mysigt.
När vi kom dit vid 12-tiden så mötte vi upp Ylva och lilla Alvin för att inta lunch på donken. När de hade åkt hem fortsatte vi att shoppa/fönstershoppa. Med tanke på att vi spenderade 5 timmar i Birsta shoppade vi väldigt lite :-P
Jag köpte iaf ett par allvädersvantar och badleksaker åt skrutten, lite småsaker på Ikea och påbörjade även presenten till Emma & Rasmus (+bebis). Men imorgon blir det garanterat stan en stund på min långhåla jag har för idag hade jag nämligen fått följande i brevlådan (synd att inte posten hade kommit innan man åkte till Birsta idag för då hade det garanterat blivit mer shoppande, hehe):


550 kronor i bonuscheckar från H&M + bra cluberbjudanden. Wonderful! Jag som hittade en jättefin sjal där idag men som jag inte köpte.. den kommer garanterat bli min imorgon ;)

Nu ska jag gå och spendera lite tid med min fina sambo ♥

Trevlig kväll!
Hoppas alla ni andra haft en lika underbar dag som jag har haft!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer