söndag 7 mars 2010

Sugen!

Jag är lite sugen på en drastisk förändring.. vad sägs om nåt sånt här kanske;


Jag har ju aldrig varit blond egentligen så någon gång måste bli den första ;)
Jag gillar ju lite så där spretiga, ruffsiga frisyrer så jag tror den ovan skulle vara något för mig. Sen är jag inte längre rädd för att klippa av mig håret (fast det har jag väl egentligen aldrig varit) för mitt hår växer verkligen som ogräs. Sist jag klippte av mig håret kort (som ovan ungefär) tog det bara två år innan de nådde ungefär en decimeter ner på ryggen. Då var det dessutom uppklippt och väldigt kort i bak.
Nej jag gillar verkligen frisyren ovan. Häftig tycker jag :) Det jobbigaste är bara att man måste fixa frisyren varje gång man ska gå ut. Har man långt hår räcker det med en toffs många gånger.. Men med det där korta håret så slipper jag min plattång ett tag. Då blir nog mitt hår lycklig :)

Aja, får se hur det blir. Att fixa det ovan betyder att jag måste göra det hos frisören för jag vägrar bli grön i håret (jag är ju vanligtvis väldigt mörk i håret) och då kostar det en massa massa pengar. Tur att man fyller år snart... kanske kan önska sig det av sina fin fina familj ;)

Idag är det söndag = vilodag! Jag tänker inte plugga eller arbeta för 5 öre idag. Är det någon dag man ska släppa alla måsten så är det idag :)

Ja just ja.. glömde berätta om gårdagen.
Vi åkte ut till flygfältet i Maj efter att Kevin hade sovit på dan. Där ute var det uppvisning av olika modellflygplan + helikoptrar. Häftigast av allt var att se 60'000-kronors-planet med jet-motor. Såg precis ut som ett mini jetplan och lät exakt likadant när det flög ovanför ens huvud.
Kevin däremot var mest intresserad av de riktiga planen som stod i hangaren :) "Jag vill åka det planet" sa han hela tiden, hehe. Ska bli roligt att se hans min första gången vi ska flyga.
Jag glömde tyvärr kameran i bilen när vi var där så det blev inga bilder :/

Nej ska man starta dagen kanske?

1 kommentar:

  1. Så j-la snygg frisyr, vill också ha, men törs inte...

    SvaraRadera

Kommentarer