tisdag 2 mars 2010

Mysigt!

jag längtar efter sommaren!


Sitter här och lyssnar på Kevin som sjunger med till "Mora träsk" som är påslagen på tvn :) Han vill inte sova än så han får vara vaken en stund till. Hoppas han sover i natt bara, det har varit stökigt på den fronten sedan i söndagsnatt :/ Hans feber verkar ha gått ner idag men han blir hemma imorgon också. Får se om det blir förskolan på torsdag kanske. Vi åkte ner till Ica idag och när vi åkte förbi förskolan började Kevin genast prata om barnen som var ute på gården och lekte.. han saknar nog sina vänner skulle jag tro.

Nu ska jag ta en skipbo runda med min fina och sedan ta sig en dusch och innan läggdags måste jag sortera tvätten som jag ska ta tag med under morgondagen.

Imorgon känner jag på mig att det blir en bra dag :)

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer