torsdag 18 mars 2010

On my way..


Snart bär det av in till stan. Har redan under förmiddagen bokat in ännu ett möte, egentligen det viktigaste av alla. Som tur var fick jag bra kontakt med personen jag ska träffa nästa tisdag.

Idag när jag ändå är i stan ska jag gå in och boka en klipptid. Det är dags nu. Jag måste klippa burret innan jag försvinner här under allt hår. Frågan är den.. ska jag bara toppa eller ska jag go all the way och klippa av mig allt som i bilden jag visade tidigare i det här inlägget. Jag är riktigt riktigt sugen på att göra det faktiskt. Jag vet att jag trivs i kort hår, men nu var det ett tag sen sist jag klippte det så där kort. Men förändringar är roliga och ibland även nödvändiga. Jag känner att det skulle vara kul att göra en sådan drastiskt förändring med mig själv när mitt liv håller på att förändras väldigt drastiskt. Som en slags "symbol" för detta tänkte jag då.
Ja det återstår att se hur det blir.. men klippning blir det oavsett.

Efter mötet idag åker jag ut till skolan för SvC-lektion. Sedan måste jag ruuusa tillbaka hem för att hinna hämta Kevin innan förskolan stänger. Det blir en lång dag för skrutten idag.. tyvärr är torsdagar sånna.

Men nog om detta. Jag ska packa ihop det sista innan jag ska rusa iväg till bussen.

Återkommer ikväll!
Trevlig torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer