fredag 5 mars 2010

Äntligen!


Jag har börjat nu och det känns så spännande och roligt.
Jag kommer få jobba bakdelen av mig... men det gör inget :P

Kevin är tillbaka på förskolan nu. Det var inte vattkoppor han hade fått som vi först trodde utan prickarna på magen och ryggen var efter hans tredagarsfeber. Tack och lov för det (på sätt och vis iaf). Det hade varit skönt att fått det överstökat men samtidigt har både jag och Anders sjukt mycket att göra här framöver så det var bra att han blev frisk :)

Idag är det jobba och plugga som gäller. Allt känns så kul!
Mindre roligt var det däremot igår när stressen började släppa och jag mådde jättedåligt för att jag varit så spänd de senaste dygnen. Men det är också en sak som kommer bli bättre med tiden :)

Nu ska jag ringa lite samtal.. maila lite och sedan är det dags för lunch.

Hoppas alla ni får en trevlig fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer