måndag 15 mars 2010

Förstoringar del 2

Jag skrev förra veckan om att jag hade beställt förstoringar från fuji. Idag låg de i postlådan :) Perfekt! Nu är de uppsatta i ramarna i vardagsrummet och om jag får säga det, blev det mycket bättre än innan. Det vänstra fotografiet ska nog bytas ut så småningom men så länge duger det bra och korten smälter ihop bra på ett harmoniskt men samtidigt crazy sätt.



Ber om ursäkt för dålig bildkvalitet.. bilderna är tagna med kameramobilen (orkade inte ladda upp batterierna i systemkameran).

Jag gillar verkligen fotografiet i mitten. Det är taget på min folkskolevän Anna på tågstationen i Fränsta. Sedan har jag fixat och trixat lite med det i photoshop men jag gillar verkligen hennes pose och den kala bakgrunden som en ödslig tågstation ger.
Jag har ett annat favoritfotografi som jag tog på Maria i Uppsala för många herrans år sedan. Tyvärr har jag det inte framkallat utan bara på negativ.. får se om jag får en chans att framkalla det framöver, det skulle vara kul. Det fotografiet är iaf taget på Maria framför en gallergrind med en graffitivägg bakom. Riktigt grym bild är det.

Nu ska jag återgå till skolarbetet. Nästan klar med historiauppgiften nu :) Sedan ska jag nog ta en kort promenad i solen och samla på mig lite energi innan resten av familjen kommer hem.

Tjao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer