tisdag 23 mars 2010

Nya planer

en trött liten kille :)


Mötet är ombokat till på fredag. Skönt att jag inte behöver vänta så länge, men det är dock gott om tid för att jag ska hinna bli ännu mer nervös :/

Dagen finns det inte så mycket att säga om. Jag och Kevin tog en promenad efter att vi ätit lunch. Jag tror det gjorde skrutten bra, han knallade glatt en lång bit och när vi kom hem sa han att han ville sova. Det gjorde han också. i TRE timmar. Men inte så konstigt med tanke på att han hade vaknat vid 12 i natt och stökat sedan dess. Men nu verkar han mycket kryare och är han feberfri och pigg imorgon kanske vi tar oss en tur till Birsta han och jag :)

Nu sitter vi och väntar på att mannen i huset ska komma hem. Åh vad jag saknar honom! Jag vill spendera hela kvällen på soffan uppkrupen i hans famn. Jag tror inte att han protesterar ;)

Som ni kanske förstår så blir det inget avslöjande idag men förhoppningsvis på fredag. Känns som jag skjutit på att berätta hur länge som helst nu, men den som väntar på någonting gott..
Helst av allt skulle jag bara vilja skrika ut det för alla, men det kommer ju fram förr eller senare iaf. Men jag vill inte avslöja något ännu. Jag vill ha mer fakta först, vilket jag förhoppningsvis har på fredag.

Dagen har varit en bergodalbana, känslomässigt.. börjar nog närma mig den veckan i månaden :/ Det märktes även på att jag ringde min fina och bad honom köpa med en daimstrut hem till mig. Choklad-begääär!!

Nu ska jag fortsätta titta på Shrek the third med lillskrutten.

Trevlig kväll!

1 kommentar:

Kommentarer