onsdag 17 mars 2010

Äntligen onsdag

Idag är det äntligen onsdag vilket innebär möte nere i Kvissleby :) Så spännande! Efter idag vet jag hur jag ska gå vidare och vad jag ska ta mig till framöver. Går det dåligt idag och inte blir som jag har tänkt mig har jag ett problem, ett stort problem! Då har jag ingen aning om hur jag ska fortskrida. Men en sak i taget.

Nu blir det frukost sedan är det dags att göra sig i ordning, gå och lämna hunden hos svärmor och sedan knalla vidare till mötet. Håll tummarna för mig, please!


min lilla badpojke :)

Efter mötet blir det hem och kasta sig in i C-rapporten :/ Så otroligt omotiverad måste jag erkänna. Skolan känns så avlägsen just nu.. har ingen lust med något faktiskt. Allt känns motigt och utan vilja är det inte mycket som går bra tyvärr. Men jag försöker tänka att det bara är ca 2½ månad kvar, sen är jag klaaaar!

Frukost blir det nu framför datorn och titta på Cougar town. Älskar Cox ;)

Ha en toppen onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer