tisdag 9 mars 2010

Som ett barn...

... på julafton var jag idag när det damp ner ett stort vitt, tjockt kuvert i våran brevlåda :) Det innehöll tre "block", två lite tjockare och ett lite tunnare. Jag började genast att bläddra, titta, längta.. Men om allt går i lås får jag användning av de där blocken till sommaren. Perfekt!

Sabrina var som sagt här idag. Det blev inte jättemycket plugg.. vi hade lite "tjejsnack" att ta igen och det är alltid trevligt. Lite engelska blev det dock och så kollade vi lite på det stundande högskoleprovet. Jag vet verkligen inte hur jag ska hinna med allt, men jag försöker ta en dag i taget. Tiden räcker så långt den räcker helt enkelt ;)

Imorgon väntar en dag med en massa telefonsamtal som måste göras. Anders och jag skulle egentligen till banken imorgon men vi fick ställa in det eftersom Anders FICK JOBB IDAG!! Han hann vara två dagar på praktiken, hehe. Men jag är inte förvånad. Min älskling är superduktig på allt han tar för sig. Så stort grattis till min fina
Så istället för banken imorgon eftermiddag ska jag plugga så klart. Jag vill verkligen bli klar med skolan nu. Är trött på pluggandet.. Men ett litet tag till sen kan jag gå vidare i livet ;)

Nu ska jag ta min fina och ta en kortrunda innan det är dags att krypa ner under täcket igen.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer