lördag 6 mars 2010

Lördagssjuk :(

snart dags att ta tag i vardagsrummet tror jag...


jaha.. knappt har vi återhämtat oss här hemma förrän man vaknar upp med halsont och täppt näsa :( Så typiskt! Men det förklarar varför jag varit så otroligt seg de senaste kvällarna. Somnat runt 9.30. Aja, bara hålla ut och ta nya tag så fort den här förkylningen har gått över. Vila har jag tyvärr inte tid att unna mig just nu.

Det är så mycket planering, plugg och jobb så det står mig upp över öronen men samtidigt är det helt sjukt roligt! Ja kanske inte pluggandet för tillfället.. där går det lite väl segt :/ Det är jobbigt att ta igen när man kommit efter pga sjukdom osv. Men skam den som ger sig.

Kevin är iaf frisk och kry, det är huvudsaken. Han kom och drog upp mig ur sängen halv sju imorse för då skulle han titta på Mora träsk och äta fil :) Mysponken.

Dags att starta dagen!
Trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer