måndag 8 mars 2010

Uppe med tuppen


Nej tuppen sover nog fortfarande men här är vi vakna.
Anders står och kokar gröt till skrutten som absolut skulle ha det innan pappa åker iväg och jobbar :) Kevin är helt tokig i Anders havregrynsgröt, tack och lov för det. Mycket nyttigt.

Vi har jordbävning i sovrummet och har haft det från och till det senaste dygnet. Snön från taket håller på att rasa ner nu när vi börjat få plusgrader här uppe i norr :) Skönt med lite varmare klimat nu när jag ska börja knalla med Kevin varje morgon. Igår regnade det t.om! Wow!

Så efter att jag lämnat av skrutten på förskolan idag så är det direkt hem och dyka ner i svenskauppsatsen först och främst. Sedan idag tänkte jag ta lite matematik, engelska och sist men inte minst lite historia. Ska även hinna med att diska och städa sovrummet tänkte jag :/ Aja, hinner så långt jag hinner. Något jobb blir det inte idag dock.. nu måste skolan gå först den här veckan.

Håll tummarna bara för att Kevin håller sig frisk hela veckan bara :)

Nu frukost!

Hoppas alla får en bra vecka.

mina tankar är hos dig vännen ✫

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer