fredag 26 mars 2010

Så jäkla typiskt!

Inget möte idag heller.. Det börjar kännas som att jag borde skippa alltihop för det är något hela jäkla tiden. Morr! Så varför blev det inget möte idag?
Jo för att jag hade skrivit upp fel datum i kalendern. Mötet var inbokat igår egentligen! Det "komiska" med hur jag fick veta det var att de ringde från förskolan och trodde att Kevin hade fått vattkoppor så jag skulle ringa och avboka mötet. När jag fick tag på personen i fråga fick jag veta att mötet egentligen var igår. Pinsamt! Så nu måste vi boka om igen...
Men det positiva med det hela är att nu får jag lite extra tid till pluggandet och ska även passa på att städa undan lite här hemma innan jag hämtar skrutten från förskolan. Förresten så hade han inte vattkoppor, utan Kristina ringde mig och sa att prickarna var borta efter att han hade sovit efter lunchen. Tack gode gud för det iaf!

Ikväll blir det mys med familjen. Bara ta det lugnt. Skööönt!
Imorgon ska det tvättas hela dagen och så ska jag och Kevin ha en playdate med Kristina och Ivar :) Det ska bli riktigt roligt. Eftersom man inte känner så många med barn här uppe så är det inte ofta Kevin träffar barn i hans ålder utanför förskolan.

På söndag bär det iväg till Stavre för att gratta Anders systerdotter Hanna. Sedan ska vi även tvätta på söndag också.. det behövs, tro mig...

Idag när jag var på stan och väntade på bussen sprang jag in på H&M. Hittade en massa fint och köpte även en massa fint. 2 par byxor till Kevin, ett par treggings till mig, min gröna sjal (som jag skrev om i förrgår) och en present till Emma & Rasmus bebis :) För allt detta fick jag betala 6,50 :- hehe. Det kändes riktigt bra de ;-) Bilder kommer senare.

Nu lite mat. Har inte ätit lunch ännu...

Hoppas alla har en toppen fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer