onsdag 17 mars 2010

YES!

svärmor Jane & Johnny


Mötet nere i byn gick riktigt riktigt bra. Nu ser jag verkligen fram emot mötet imorgon.. då vet jag desto mer om hur jag ska göra med allt. Möjligtvis avslöjar jag hela alltihopa imorgon om jag får de svaren jag önskar ;)

På fredag ska jag ut på roadtrip med min svärmor :) Då det körde ihop sig lite med Anders arbete och tiderna så ställer svärmor upp och kör Kevin till Tönnebro. Bättre svärmor kan man nog inte få. Dessutom bjöd hon mig på lunch idag. Sist men inte minst är hon en otroligt inspirationskälla :)

Jag är lite trött efter mina långpromenader idag (har nog knallat iaf minst en mil) så nu ska jag krypa ner på soffan och läsa lite om Voltaire inför min rapport. Mindre kul..

Tänk att jag är sååå nära att uppfylla en av mina största drömmar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer