tisdag 2 mars 2010

det pirrar :)


Det är så pirrigt i min mage :) Så där roligt, pirrande, nästan bubblande härligt känns det.

Jag vill bara skrika ut här på bloggen om mina tankar, mitt projekt och allt men jag vill inte riktigt än förrän jag vet mer om hur det blir. Men en viktig del i projektet är så gott som klart och det känns hur kul som helst. Det här var en del som jag verkligen hoppades på och det fixade sig jättebra :)

Nu sitter jag och väntar på att Anders ska komma hem så jag får ge honom en jättekram och en blöt kyss för han klarade nämligen sin YKB idag. Nu är han klaaaar! Grattis älsklingen min. Nu är det praktik för honom och sedan ut i arbetslivet som lastbilschaffis ;)

Jobbig huvudvärk har jag också. Inte kul alls med tanke på att jag har massor som måste göras, men det är ett pris man får betala nu när man är rökfri ;)

Nej jag måste göra något nu. Skrutten kröp upp och somnade i våran säng för en liten stund sen så nu har jag en liten stund för mig själv :)

trevlig tisdag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer