fredag 19 mars 2010

Ja det skulle vara toppen!


Jag är såå sugen på att ta en sista minuten för att möta våren ute i Europa. Jag vill inte åka på någon sol och bad semester just nu utan hellre till t.ex Rom. Strosa runt bland antika ruiner och andas in kulturen. Det är precis det jag känner för.

Men men, åter till verkligheten.

Idag bär det som sagt av ner till Tb och lämna skrutten. Sedan hem och ha myskväll med min fina. Imorgon ville han bjuda ut mig på middag :) Det ska bli härligt att få vara bara han och jag för en liten stund. Man uppskattar det så mycket mer när det inte händer varje dag. Jag kan faktiskt inte förstå vad jag gjorde innan jag fick barn. Barn är livet! När man får barn känner man hur livet binds samman och allt man gjort tidigare betyder ingenting i jämförelse. Eller jo det är klart det betyder något men ni förstår vad jag menar..

Ska jag klippa av mig håret på måndag??

Trevlig fredag!

2 kommentarer:

  1. då är vi två. vill också åka till rom! kanske ska dit i augusti x)

    SvaraRadera
  2. oh shut up! Då drar jag dit i juli :P

    SvaraRadera

Kommentarer