torsdag 25 mars 2010

Yosh - HA!

sänt här får mig fortfarande att le :)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

I påsk åker vi hem till Gimo har vi bestämt :)
Det ska bli alldeles underbart att umgås med nära och kära i ett par dagar, för vem vet när man kommer ha tid till det igen? När jag åker till Uppsala i slutet av april kommer jag bara hinna träffa Emma & Rasmus, men det gör inget för det är precis det jag vill :)

Nu är jag jättetrött och tänker strax krypa ner under täcket. Har fått lite gjort idag iaf trots att huvudet inte vill hänga med i skolarbetet just nu. Men det viktigaste är gjort och imorgon väntar en förmiddag med kommunikation, en underbar kurs som verkligen är matnyttigt så att säga. Man lär sig mycket om sig själv och andra i den kursen.

Efter kommunikationen blir det en snabb lunch och sedan vidare till Metropolhuset för mitt möte kl.13. Inte ett dugg nervös (fan vad jag är bra på att ljuga, HA!). Och då kommer min framtid att bestämmas (man kan uttrycka det så iaf). Håll tummarna nu för tusan, detta är viktigt! Om det går vägen imorgon så kommer jag äntligen få avslöja min hemlighet.. hoppas hoppas hoppas!

Nej nu är jag trött. Sängen nästa tillsammans med min fina.

Godnatt
och håll tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer