lördag 13 mars 2010

Snorjärsk!

Förkyld så in i helskotta! Har spenderat största del av dagen i sängen.. har inga planer på att göra något annat heller. Jag vill bli friiiisk! Min fina är på väg hem från Ica med gräddfil så jag kan göra i ordning lite dipp till mina morötter som jag tänker äta till middag idag. Då det känns som jag har dragit ett rivjärn upp och ner tusen gånger i halsen så har jag ingen lust att äta trädgårdsgryta med curry i (det gör ont då). Utan min kost idag har bestått av; vatten, halstabletter, isglass och nässpray (fast den har jag så klart inte tagit oralt). Hoppas min fina kommer snart, ungarna är utom kontroll! Hjääälp...

På tal om ungar så har det flyttat in en ny granne under oss, eller ja det är väl rättare sagt en månad sen ungefär. Men det var inte förrän nu i veckan som jag träffade på henne och fick en chans att byta några ord. Väldigt trevlig måste jag säga och bäst av allt är att hon har samma intressen som mig, plus att hon har en dotter som bara är en månad äldre än Kevin! Visst låter det för bra för att vara sant? :) Hoppas det inte är det, att hon kanske tycker om att raka sin katt (hon har förövrigt ingen katt vad jag vet men ändå) medan hon suger musten ur en mask. Nej det tror jag inte...

Nu ska jag hämta min dipp som min fina har gjort i ordning åt mig. Underbara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer