onsdag 10 mars 2010

Det är mycket nu!

knas killen :)


Jag skojar inte när jag säger att det är mycket nu. Först har man skolan, projektet, hemmet + familjen, men även planeringar inför födelsedagar, möten, hemresor osv. Men jag klagar inte ;) jag tycker faktiskt det är kul att ha ett fullpackat schema. Hellre så än inget att göra. Bara man kommer ihåg att lugna ner sig ibland och ta en paus, för det behöver kroppen för att orka.
I slutet av april kommer min efterlängtade (längre) paus när jag åker hemmåt i ett par dagar för att bo hos mina fina vänner Emma & Rasmus i deras nya lya :) Det ser jag verkligen fram emot, mest för att jag saknar dem så mycket men även för att få komma "hem" lite grann. Man uppskattar det så mycket mer när man ser det så sällan.

Jag har ringt ett viktigt samtal idag på förmiddagen som resulterade i ett inbokat möte nästa vecka. Perfekt! Jag känner hur allt bara klaffar mer och mer.. det närmar sig dessutom! Allt känns så otroligt spännande :) Men jag ska försöka sluta tjata om det är projektet nu.. det är bara så svårt när det tar upp så mycket av mina tankar hela tiden :P

Nu är det nog dags för lite lunch. Önskar att min fina hade varit hemma med mig idag och ätit lunch men han är ju ute på sin första arbetsdag som yrkesförare :) så jag äter tillsammans med familjen i Sjunde himlen istället. Perfekt "dagsprogram" att titta på. Vardagsproblem och familjelycka, underbart :)

Ja jag är på bättre humör nu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer