onsdag 24 mars 2010

Kvällspyssel

Jag kände verkligen för lite pyssel nu på kvällen så jag har precis slutfört det. Idag på Ikea köpte jag en sån där fin glasflaska med "kork". Men den är ganska tråkig bara så där som den är tycker jag så då fick den lite "piff" med orden "tap water" på. Bokstäverna är urklippta i dekorplast så klart. Så här blev resultatet:


Tänk vad fint att ställa fram en glasflaska med kallt vatten på bordet istället för en tillbringare i plast. Flaskan rymmer ca.1 liter vatten och det är alldeles lagom tycker jag. Nu står den påfylld i kylskåpet redo att släcka någons törst. Me like!

Nu ska jag nog slänga mig på soffan och se de sista 40 minuterna av Roomservice men endast för att titta på Mattias. Visst är han snygg? Oh yes! Roomservice är verkligen en besvikelse den här gången. Väldigt trist... men ändå kan man inte låta bli att titta som sagt ;)

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer