söndag 2 januari 2011

2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? – Ja, bland annat så startade jag eget.
2. Höll du några av dina nyårslöften? – Minns inte om jag hade några :-P
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? – Ja, flera stycken :)
4. Dog någon som stod dig nära? – Ja, min moster :(

5. Vilka länder besökte du? – Norge
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? – Ja
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? – 17 juli :(
8. Din största framgång 2010? – Jag vågade satsa på min dröm
9. Största misstaget? – Hmm.. vet inte.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? – Ja, en nedrans massa förkylningar
11. Bästa köpet? – Bra fråga..
12. Vad spenderade du mest pengar på? – Mat och räkningar :-/
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? – Ja när lilla Ronja kom till världen :) "Mosters"-tjej det där!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010 – Bad father, bad son - Von Benzo

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? – Ja ledsnare tyvärr. Hösten 2010 har nog varit den värsta i hela mitt liv :(
16. Vad önskar du att du gjort mer? – Umgåtts med mina vänner
17. Vad önskar du att du gjort mindre? – Lagt ner energi på människor som inte varit värt det.
18. Hur tillbringar du julafton? – Hemma hos mamma tillsammans med en massa härliga människor :)
19. Var du kär i år? – Ja både och, alltså både blivit kär och förlorat känslor

20. Favoritprogram på TV – Vänner, Cougar town :)
21. Bästa boken du läste i år? – "En förtjusande man" av Marian Heyes
22. Största musikaliska upptäckten? – Jay Smith!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? – Minns inte..

25. Något du önskade dig men inte fick? – minns inte..
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? – Var ut och åt med Anders
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? – Ja
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? – Under sommaren var det linnen och shorts, ganska "avslappnat". Under hösten var det mycket treggings med oversize-tröjor. Under vintern köpte jag mina skönaste pyjamasbyxor som jag gärna har hemma :)
29. Vad fick dig att må bra? – VÄNNER!!!

30. Vilken kändis var du mest sugen på? – öhh... ingen?
31. Vem saknade du? – Emma och Ronja!!
32. Den bästa nya personen du träffade? – Sanna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer