måndag 10 januari 2011

Nytt upplägg

Satt och kollade på komvux-hemsida. Jag hade ju tänkt att åka till skolan idag, men såg att det var registrering där idag, vilket innebär lite kaos under dagen så jag tror jag hoppar det faktiskt. Det får bli senare i veckan. Så idag blir det antingen att åka till stan för att besöka arbetsförmedlingen eller så blir det att spendera hela dagen nere i butiken och plocka ihop grejer. Börjar nog med butiken först så får vi se om jag hinner med abf idag eller inte.

Usch vad segt det var att kliva upp idag. Ville verkligen inte när klockan ringde :-/ men lilleman ville ha frukost på en gång så det var bara att slänga av sig det där varma, gosiga täcket...
Tur det skulle vara relativt milt väder den här veckan. Då slipper man klä på sig så nedrans mycket när man ska gå iväg, skönt! Hoppas solen vill hitta fram också :)

Jag längtar just nu till helgen för på lördag ska jag åka skiiiiidor :-D

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer