lördag 22 januari 2011

Bio!

Alldeles strax ska jag och lilleman åka till stan för att gå på bio. Vi ska se "Alfons" :-) Det ska bli så otroligt mysigt att göra något med min lilla skrutt. Det var längesen vi hittade på något roligt tillsammans. Tiden är så knapp och dagarna går så fort så det hinns nästan aldrig med :-( Men den här helgen har jag avlagt en massa tid bara för han och mig! Hoppas han tycker det blir roligt med bion bara. Det är ju första gången för honom. Lite roligt är att när jag var liten, ungefär i Kevins ålder, så var jag också på min första bio. På samma ställe som vi ska gå nu, nämligen på SF i Sundsvall :-)

Sundsvall är verkligen hemma. Det känner jag i hela kroppen. Där var ju t.om på Sundsvalls sjukhus som jag fick veta att jag hade lilleman i magen ♥ Det var där jag "såg" honom för första gången (på ultraljud alltså). Nä jag tror nog att vi blir kvar här ett tag till, i älskade Sundsvall :-)

Nu ska jag jaga ikapp min lilla skrutt och se till att han kommer ur sin pyjamas. Sen ska vi börja knalla mot bussen.

Hoppas alla får en toppen lördag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer