fredag 14 januari 2011

Siffror och siffror


Jag har suttit hela dagen i Sidsjön och gått igenom MILJARDER av papper. Räknat, räknat om, summerat, tänkt igenom, räknat lite till osv. Är så trött i huvudet så jag vill inte se en siffra till idag. Vill inte ens räkna till två mjölktetror i kylskåpet. Men nu är det över för idag så nu ska jag inte göra ett sk*t resten av dagen. Bara slöa och njuta av att det är helg :-)


Ikväll tänker jag ta ett långt, varmt bad med musik i öronen och hela badrummet fyllt med levande ljus. Lite ego-tid är precis vad jag behöver efter den här veckan.. herregud vad man stressat fram och tillbaka. Men har ju faktiskt hunnit med väldigt mycket så det känns bra :-)

Nu vill jag bara önska er en trevlig helg!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer