söndag 16 januari 2011

Fascinerande


För mig känns det väldigt ovanligt att ha denna inställning (som jag faktiskt har) gentemot kärlek och karlar. Jag, JAG, trivs som singel. Det är en sådan otroligt härlig känsla :-) Känner inget behov av att ha någon hos mig som jag tidigare haft. Det finns ingen rädsla i att vara ensam, utan jag trivs med "friheten".

Det enda jag saknar lite grann, inte i ett förhållande i sig utan överhuvudtaget, är fritid. Eftersom jag har Kevin hos mig 24/7, 7 dagar i veckan, ja då blir det inte mycket fritid. Enda gångerna jag har möjlighet att göra något på egen hand (som inte innebär arbete, skola eller liknande) är de dagar han är med sin pappa, vilket inte är speciellt ofta. Man behöver tid för sig själv, oavsett om man är förälder eller inte. Finns det en närvarande pappa/mamma så har man större möjligheter att få lite tid för sig själv ibland. Den "lyxen" har inte jag och det kan jag sakna ibland.

Nu ska jag stoppa i mig lite frukost sen är jag redo för backen och ett par timmars skidåkning med min vän Björn :) Kuuul ska det bli. Lilla kameran får följa med idag, jag hoppas man kan ta några roliga bilder.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer