söndag 9 januari 2011

Spelkväll


Igår var det huset fullt här hemma när jag drog ihop en spelkväll tillsammans med Sanna, Håkan, Björn, Erik, Monika och Fredrik. Mycket trevligt var det.. men jag gjorde något som inte är likt mig; jag glömde bort kameran :O Så tyvärr har jag inte roliga bilder att bjuda på från igår. Men roligt var det iaf och många skratt blev det.

Idag blir det nog lugna gatan skulle jag tro. Har bara sovit 5½ timme inatt eftersom det blev lite sent igår och lilleman ville absolut inte ta ut någon sovmorgon imorse. Man kanske skulle passa på att städa undan lite saker man dragit ut på här hemma. Äsch får se hur det blir.

Ikväll ska jag iaf se andra avsnittet av "No ordinary family". Såg pilot-avsnittet förra söndagen och den verkade rätt bra faktiskt :)

Hoppas ni får en toppen söndag!

Kram

2 kommentarer:

  1. Hej Jonna.
    Jag har en fråga till dig eftersom du bor i sundsvall.
    Jag och min sambo ska åka till till sundsvall och fira min födelsedag och undar om du kan rek.något hotell och någon resturang där.
    Tacksam för svar

    SvaraRadera
  2. Hej,
    hotell är jag inte så där jätte haj på eftersom jag aldrig bott på hotell i stan men jag beroende på hur ni vill bo så finns det iaf Scandic som ligger uppe på Södra berget. Otrolig utsikt och där finns det spa m.m. Om ni hellre vill bo centralt finns det flera olika hotell inne i stan som alla har sin charm t.ex Elite-hotell, Scandic, Little Western m.fl.

    Men om ni ska gå ut och käka nånstans skulle jag vilja rekommendera min favoritrestaurang "Stekhuset Hörnan". Där kan man få en god köttbit serverad av mycket trevlig personal.

    Hoppas ni får en trevlig vistelse i Norrlands huvudstad.

    Kram Jonna

    SvaraRadera

Kommentarer