tisdag 11 januari 2011

Utan internet

Det var tydligen inte vara värmen och varmvattnet som stängdes av igår.. sent igår kväll slutade internet att fungera. Tur att man har mobilt-bredband att använda sig av i sånna här sammanhang, men det betyder inte att man inte blir lite irriterad. Jag tycker att betalar man för ett internet (fiber dessutom) ska det inte gå ner två gånger inom loppet på en vecka... Men men.. jag hoppas det snart är igång igen för det här mobila är ju ingen höjdare.

Igår kväll gjorde jag om vid skrivbordet lite grann. Jag tänkte att jag skulle visa er bilder men det tar sån tid att ladda upp dem med det mobila-bredbandet så jag väntar och ser om internet kommer tillbaka under dagen istället ;)

Tisdag idag och jag ska röja igenom förråden uppe på vinden för att göra plats för 6486489161 saker från butiken.. har absolut ingen aning om hur jag ska få plats med allting? Men det löser sig säkert på nåt sätt. Jag hoppas bara på milt väder idag för annars kommer jag frysa ihjäl där uppe på vinden :-/

Nja.. lite gnälligt nu tycker jag. Är nog bara för att jag är nyvaken :-P Ska försöka bättra mig.

Hoppas alla får en toppen tisdag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer