torsdag 6 januari 2011

Ledigt!

Liten kille som var trött efter en busig dag på förskolan igår

Jag trodde att jag skulle få ta lite sovmorgon idag eftersom det är röd dag och därmed ledigt för mig och lilleman. Men min lilla plutt tyckte annat och väckte mig så glatt strax innan kl.7 för då var han hungrig. Ja det var bara att kliva upp men jag känner att jag gärna legat kvar i sängen i minst en timme till :-P

I måndags kväll fick jag tandvärk, det är ingen höjdare kan jag lova för er som inte haft det. Så i tisdagsmorse fick jag en akuttid till tandläkaren och det slutade med att de drog ut en av mina visdomständer. Så jag har varit lite "off" sen dess och haft ont från och till. Nu känns det mest obehagligt att sakna en tand, men man vänjer sig väl kan jag tänka mig.

Idag är det alltså ledigt och jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Kanske drar vi till Nolby-backen med vänner eller så stannar vi inne och myser hela dagen (beroende på vädret). Men det skulle vara kul att komma upp i backen igen. Var nämligen där och åkte i måndags med Björn. Hur kul som helst!! Till en början gick det inge vidare för mig.. har ju inte åkt så mycket skidor i mitt liv men efter en rejäl vurpa i brantaste delen så släppte mina feg-tendenser och jag åkte faktiskt riktigt bra (för att vara jag då alltså).
Blir det inte backen idag är jag även lite sugen på att baka lite med lilleman. I sånna fall blir det nog ett gäng cupcakes för det är så otroligt kul att göra sånna ;-)

Men nu först ska jag ta och stoppa i mig lite frukost.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer