tisdag 18 januari 2011

Tisdagskväll

Lilleman sitter i badet. Ska strax plocka upp honom och göra honom i ordning för sängen. Sedan är det diskning som behöver tas itu med innan jag kan krypa upp i min fotölj och läsa lite inredningstidningar.

Idag har jag och Björn tömt allt i butiken så nu är den äntligen tom. Så skönt att det är gjort! Nu kan jag släppa det där och bara koncentrera mig på framtiden ♥

Så vad har framtiden i sikte? Jo så här är tanken för de närmaste månaderna;
- Plugga, plugga och plugga.
- Sedan är det sommar och då har jag "bara" en sak planerad och det är att åka till Fårö för att se min bästa vän gifta sig. Det blir även semester där nere i en hel vecka. Underbart ska det bli!
- Till hösten är tanken att jag ska läsa vid mittuniversitetet. Har två utbildningar som jag tittat på. Den ena bygger på min gymnasieutbildning och den andra är en utbildning som en lärare i nian tyckte att jag skulle utbilda mig till ;-) Vad det blir återstår att se. Men oavsett så när jag (förhoppningsvis) har påbörjat någon av dessa utbildningar har jag minst 3 år på universitetet att se fram emot, vilket jag verkligen gör!

Jag hoppas alla får en trevlig kväll.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer